Daniel Jacobsson


I was born to be a superstar!

Hatar att vara sjuk..

2009-11-04 @ 20:07:41

Jag hatar att vara sjuk , ena stunden fryser man ena stunden svettas man sönder...
Idag har jag bara legat i min säng och hoppas att bättra mig.:(
ciao:*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

sjuK!

2009-11-04 @ 14:54:33

cha

asd

Igår var man i skolan för att ta det j*vla vaccinet för svininfluensan, och ja jag blev sjuk:(

Så nu idag ligger man med 39 graders feber och liksom knarkar panodil! hoppas verkligen detta va värt det! haha

Nu ska jag äta sen vila igen.

asd

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Design!

2009-11-03 @ 00:44:00

ads

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Cha!!

2009-11-03 @ 00:36:36


cha

Sorry för dålig update , men jag väntar på min egna domän som jag ska få , det vill säga att min blogg kommer hädan efter att heta drsj.se , men säger till!!Denna helgen har varit helt sjuuk rent ut sagt! , Fredags firade man bästa Erica!!as kul , så vi börja med att äta hos henne , det blev tacos , sen utgång tempel! skit roligt. Man kom typ hem halv 7 på morgonen och då skulle man upp 11 för börja kröka inför SENSATION WHITE! . Det va de roligaste ja varit på, Ni måste verkligen dit ngn gång i livet! En upplevelse man aldrig glömmer!
Bilder därifrån kommer senare!


asd
Tro det eller ej men jag vakna på ett verkligen underligt sätt idag, jag vakna att att jag fick en tavla på näsan och ja ni kan själva gissa å hur min näsa ser ut.. Har varit på sjukhuset hela dagen så det har löst sig nu. Men det gör ju självklart ont :P
Nu ska jag sova , ciao:*
asd

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

back!

2009-10-20 @ 13:25:52

back

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

...

2009-10-17 @ 17:35:32

ad

My true friends!
finns gott om falskt folk där ute.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Video klipp!

2009-10-15 @ 18:09:56

Tja bloggen! Idag skulle jag spela in hos zenia, vår låt kommer släppas ngn gång nästa vecka , vilken dag exakt vet jag inte men vi har själva satt en deadline. Mer info tillkommer sen! Här får ni bara en random låt jag spela in lite av hos zenia. Inte våran egen då! + Vi har shoppat idag också , kommer bild på vad jag köpt senare!


Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()

Diss!

2009-10-15 @ 00:11:11

diss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

yoo!

2009-10-14 @ 19:06:49


Tjena bloggen!
Jag äär skit trött:/ , Vet fan vad det är med mig men på senaste tiden har jag varit skit trött..
Kanske ska prova den vitamin drycken som zenia kör med nu , http://www.ukraniansaint.blogg.se.
För ja det är ju inte kul och vara trött precis:P
Ajja idag har jag varit i skolan och fick gå 1 timme extra för jag ska ju som sakt plugga upp matematik B.
Sen kom man hem vid halv 6 .. fett segt.
Men men, nu ska jag sola och sen äta! Video inlägg kommer förmodligen imon + en ny låt!:)
ciao:*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

:)

2009-10-13 @ 23:37:44

bloglovin

Ha nu koll på min blogg föfan!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Godnatt !

2009-10-13 @ 23:28:25


Och här får ni en godnatt låt av mig:) enjoy!

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()

Famous!

2009-10-13 @ 17:52:55

Its hard to live a famous life people!
newstyle

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Klippt mig!

2009-10-13 @ 17:47:03


Jag har även klippt mig idag!
|
 \/ 
asddsads

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjaa bloggen!

2009-10-13 @ 16:01:57


Tjena bloggen!
Idag mår jag bara prima , lite smått trött har tränat fotboll i skolan och sådär.
Nu efter skolan va det tänkt att jag och Victor skulle äta i stan men klantig som man är glömmer man plånboken hemma...
Segt men vi får ta de imorgon istället!
Hade tänkt börja blogga lite mer om Kläder och Mode som sakt och kommer där och med imon börja lägga upp bilder på min outfit. Men nu ska ja äta lite maaat! Mammas mat är alltid gott liksom!
Ciao :*
adsd
Fortfarande mitt långa hår här. Update soon..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

En skön bild från insparken!

2009-10-11 @ 21:37:33

ad

hahaha flipp bild! ni betyder guys!<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0

Sök i bloggen